MALIN VAINIO

2012-01-08
00:27:36

Hassela trip
Hejhej, kände mig tvungen att göra ett snabbt inlägg såhär på lördag natt. Det är så att jag ska upp halv 8 imorgon för att börja packa och sedan fara till Hassela med mina fina vänner Emma och Liselotte! Mer om hur det gick imorgon jag har faktiskt inte åkt slalom på ett år och redan då var man ranglig i benen som tusan...
Lite om min gårdag! Jag började med att kliva upp ur sängen fem på dagen ungefär för jag kände ingen stress att kliva upp precis. Sedan så rullar dagen på med middag, och lite plugg hann jag med dessutom medans jag väntade på att Anna skulle bli färdig för att åka och träffa roliga Rasmus. Jag tressade ihjäl mig som satan för att fixa skjuss till Granloholm eftersom bussarna gick som en söndag vilket är väldigt dåligt! Kom i alla fall iväg hemmifrån och omkring halv elva var vi hos Rasmus place. Där gjorde vi inte så speciellt mycket, vi kollade på film, bytte lite då och då för ingen kollade på filmen för alla pratade så mycket, var trots allt ett år sedan vi varit alla tre senast. Vi satt även och kollade lite på youtube klipp, sånt är alltid kul. Dessutom hade Rasmus roliga små magnet kulor som jag och Anna satt och roa oss med, var väldigt kul faktiskt, haha! Vi fick dessutom besök av Rasmus hund som är JÄTTE STOR och jätte snäll också så klart, vi matade han med köttbullar medans han spelade död och gjorde en massa andra komandon, ganska kul, hehe.. Dessutom skrattade jag och Anna åt hunden för att han dreglade så mycket. Nä men nu måste jag krypa till kojs, godnatt på er kära bloggläsare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: