MALIN VAINIO

2012-01-05
21:35:15

Lite av allt..
HejHej! Jag, Emma och mamma sitter och kollar på fredriksdalsteatern 2011 Viva la Greta! Haha det är så sjukt kul vill jag lova, värt att se!
De senaste två dagarna har jag inte alls gjort så mycket, mest suttit hemma och inte gjort något alls. Dessvärre har jag haft poblem att somna... Från den tredje till den fjärde januari så somnade jag klockan åtta på morgonen för jag kunde inte somna tidigare... Såg på smurfarna innan jag somnade för trodde det skulle bli lättare, det visade sig att när klockan var åtta på morgonen och jag hade inte somnat under filmens gång så startade jag om den och sedan somnade jag. Från den fjärde till den femte (alltså idag) så somnade jag igår kväll vid halv tolv och vaknade runt halv tre på morgonen, då va de kört, kunde inte somna då... Somnade ju lite tidigare inatt, ca halv åtta... Klev upp tolv och åkte iväg till gymmet, var där i två timmar på ett ungefär och sedan solade jag så nu är jag lite brunare än va jag var i början av dagen.
Nu måste jag börja plugga tror jag så att jag får något gjort under detta lov. Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: