MALIN VAINIO

2012-01-31
23:19:30

Måste göra något!..
Ja... Jag måste verkligen hitta på något att göra med mig blogg så bärjar väl lite smått då..
Här är vad jag ska skriva om i några dagar, snott lite tips från än god vän som jag älskar väldigt mycket! Läs även hennes blogg! http://cvitaminplus.blogg.se
Dag 1 - Bästa sommar minnet jag har.
Dag 2 - Vad jag har i mina jackfickor.
Dag 3 - Mina fina vänner.
Dag 4 - Dagens outfit.
Dag 5 - Något jag saknar.
Dag 6 - Bästa semstern jag haft.
Dag 7 - En julafton!
Dag 8 - Mina 5 absoluta favoriter!
Dag 9 - Hur jag sover.
Dag 10 - Något jag hatar..
Dag 11 - Som liten.
Dag 12 - Tio saker du inte visste om mig!
Vi får se hur detta går men kommer antaglien gå fin fint!



Kommentar:

naawi :´) loove u to

2012-02-01 @ 08:19:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: