MALIN VAINIO

2012-07-31
17:22:44

Smärta!!
Hejhej!!
Nu har jag varit vaken i typ 2 timmar, lite mer kanske. Somna imorse vid sex eller något sånt. I alla fall så hade jag sjukt ont i min rygg när jag vaknade, och min ena skinka... Vette fan va jag gjorde med ryggen men rumpan tror jag att jag sträckte igår när jag hoppade från sten till sten, hm.... Aja what ever, ska snart ta och basta och se om smärtan går över lite i alla fall. 
Dessutom så är det helt sick att kolla ut genom mitt köksfönster nu när dom tagit bort skogen nedanför så jag ser till höghusen borta vid tempo och även motellet bredvid pizzerian, nu börjar det bli öppet om man säger så, jävla skit byggarbetare..
Aja nu ska jag vilket fall fixa lite medans bastun blir varm, hejdå!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: