MALIN VAINIO

2012-06-25
14:58:36

Omstart!
Tja! 
Nu sitter jag här igen och glor på gossip girl, saknat serien så extremt jävla mycket. Har inte kunnat kollat på det den senaste mnaden eftersom jag har haft mycket i skolan och varit ute så mycket som möjligt, dessutom jobbar jag ju och det innebär att jag kan gå ut runt fem och måste sova vid tio så har inte så mycke fritid för tillfället, då spenderar jag hellre den lilla tiden med mina vänner utomhus än att sitta hemma och ruttna, ni förstår mig nog.
Idag slutade jag tidigt eftersom jag snart ska iväg och prova på att åka vatten skidor, vi får väl se hur det går och de klart att jag kommer informera mina kära läsare om det också, om jag överlever vill säga, höhö!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: