MALIN VAINIO

2012-03-18
22:28:45

Lite helg..
Tja då va helgen slut då... Lika bra det för saknar mina fina klass kåååmpisar!
I lördags så var jag på barnkalas, min kusins dotter fyllde hela 11 år så ett stort grattis till henne! På kvällen blev de inte så mycket, lite film och sånt. Drog därefter ut med Emil, Joel och kusin Simon. Vi lodade i Bredsand som vanligt och åkte på statiol (med moppe) och köpte korv! Därefter blev de sängen hemma hos Simon sedan tröck jag och Emil ner oss i bäddsoffan runt halv 6 på morgonen och sedan sov jag som en stock och snarka som en gris, var i alla fall så Emil beskrev det.
Nu idag har jag också typ kollat film och aa varit ute i Bredsand, sett på biggan nyss och nu blir de sängen, natti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: