MALIN VAINIO

2012-05-11
12:56:35

10 år..
Idag är det tio år sedan min farbror lämnade oss här på jorden.. Det var en väldigt tragisk och onödig död!!.. Blir så arg och ledsen av att tänka på det, tänka på hur ledsen mina kusiner (hans barn) blir varje gång de tänker på honom, eller hör någon annan säga något om sin egna pappa och hur lycklig de är för att han finns där, jag blir även ledsen av att se min faster och far tänka på att deras storebror inte finns längre att ringa och be om råd till, det sårar mig även att veta att min farfar inte har kvar sin försfödda son...   :/
Livet är inte så perfekt alltid..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10279285.ab

Kommentar:
#1: Faster

Vilken gullunge du är som tänker på oss <3

2012-05-11 @ 18:22:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: