MALIN VAINIO

2012-05-20
22:20:54

Fuck söndagar...
Måste bara påpeka att söndagar suger häst k*k... Finns inte mycket att göra och alla sover ju så länge, eller ja idag så sov ju till och med jag till ett, vet inte riktigt varför men jag var så sjukt trött antar jag väl. Hänt några roliga saker idag i alla fall, en liten flicka på typ 8 år började dansa och typ en massa saker framför mig och alla mina vänner.
Sedan lite senare så skulle Jennifer Glad skrämma sin lilasyster Elin och då hoppade Jennifer fram bakom ett hus och landade precis framför Elin som just tog en stor klunk dricka i munnen som hon sedan sprutar  i Jennifers annsikte och löshår. Haha så jävla kul satt jag la mig i sanden och grät!
Strax efter de skulle jag köpa en glass på tempo och då fick jag en glass som pinnen va av på och då fick jag en ny gratis OCH jag fick behålla den andra!! Lagomt glad tjej, men jag gav Anton den andra glassen eftersom att jag är snäll, höhö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: