MALIN VAINIO

2012-05-14
22:53:35

Skolan........ suger........ fett....... hårt......
Hejhej, jag är super glad nu, fast nä... Haha eller är ju inte arg men lite jobbigt måndag, höll på att börja gråta idag påväg till skolan, sedan hade jag seminarium på samhälle, det tog slut halv tio. Då hade jag hål fram till klockan ett och då förberedde jag mitt tal som vi hade i grupp, som dessutom gick åt helvete.... Men skönt iaf att få komma hem efter skolan och sova ett litet tag. Mådde dock väldigt dåligt när jag vaknade, höll på att spy medans jag satt och åt, har ingen aning om varför men nu har det iaf gått över.
Slog nyss på ett avsnitt av gossip girl så ska väl se klart det och sedan somna så jag orkar med spanska provet jag har imorgon, som säkert också kommer gå åt h*lvete...
Aja godnatt!

Kom hem nu din jävel

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: