MALIN VAINIO

2012-05-02
23:57:50

Trasigare än trasigast!
Hejhej! Har varit ganska så seg på att blogga ser jag, tänkte bara berätta varför jag inte hunnit bloggat. På lördagen så var jag på fest hos en kompis och hade sjukt kul! Därefter asså på söndagen så hade jag en "bakisdag" men var inte nå bakis alls, latade mig mest, höhö. På måndag så va de ju valborg och då va vi i njurunda, va på ett ställe som hette Grimman med en massa folk, bland annat min kusin Simon, Jocke, Emma, Tolf och gris Emil. Hade så sinnes sjukt kul, men gick också så sjukt mycket den kvällen / natten. Fick ju först gå från bommen till Grimman och därefter till Berga för att träffa resten av folket, typ Jennifer, Matte, Raul, Anja och aa en massa mer! Anja betämde iaf att vi skulle åka hem och jag visste inte vad jag gjorde så följde bara med, höhö. Sedan av någon anledning förljde Jocke med på kroken också, haha!
Nä men nu måste jag verkligen sova för han Nationella i engelska imorgon bitti klockan 9.... Godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: