MALIN VAINIO

2012-10-09
19:33:04

Pics!!!!
Jag är så seeeg på att blogga, och ja inte är det så kul heller att sitta och läsa i detalj vad jag gjort varje dag. Så jag tänkte bara lägga ut lite bilder från de senaste dagarna. 
 
BILD 2, 9 OCH 10 ÄR FRÅN IDAG. VA PÅ STAN OCH SHOPPA LITEMED GLAD OCH FRIDA  OCH ÄVEN EN BILD PÅ MIG SOM NYVAKEN!
BILD 3 OCH 4 VA FRÅN NÄR JAG VA PÅ DRAGONS I FREDAGS.
SEDAN FINNS DET LITE ÖVRIGA BILDER, SOM TILLEXEMPEL MIN KATT SOM LIGGER OCH SOVER UNDER VÄRMEFILTEN.
BILD 6 OCH 7 ÄR FRÅN I LÖRDAGS DÅ DET VA KLASSFEST.
 

Kommentar:
#1: laxpuppan

Den där bruden som ser ut som en fik. JAAA! Hon till vänster. Är det en cigg hon håller i!? Ska berätta för pappa hennes

2012-10-17 @ 14:46:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: