MALIN VAINIO

2012-09-14
18:05:00

Bilder!
 Lite fail där med första bildern, den ska egentligen vara längre ner :) Men aa, lite blandade bilder, Emil o Simon kom ju till oss när vi va i skogen och kampade och då passade de på att klättra i träd. Där ser ni även en "fin" bild på mig haha! Och även Anja som sitter och steker bacon. Sedan har vi Josses söta hund på några bilder, och en Ben och Jerrys som jag och Emil delade på, tog slut ganska fort! Haha. Sedan har vi min bäbis!!!! Och haha såg en rolig keps på tempo i bredsand, det står AD/HD tror jag, haha vi stod och kollade ett bra tag. Därefter så bakade vi, och som vanligt så ska folk "krigsmåla" mig... Haha missa inte den snygga vindruvan. Och haha sedan så har vi några fina bilder på Alexandra och Malin som frös och klättrade in i samma One Pice. Och lite bilder från idag, skorpan, love u!! Och ja jag målade mina ögonbryn, blev bra tycker jag. Men nu ska jag gå hejdå!





































 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: