MALIN VAINIO

2012-09-08
12:06:35

Gomorron Gomorron!
Hejhej! 
Sitter lite halvt nyvaken hemma hos Josse med henne, Simon och Emil. Datanördar allihopa utom Josse, haha. Igår hände väl inte så mycket, va på skolan som sagt, sedan ner på gården och loda. Efter ett tag, typ halv nio så var det dags för middag så jag och Josse rörde oss mot pizzerian, bra hungrig va jag eftersom jag nästan fick i mig hela pizzan (Stolt!). 
Runt halv tolv drog vi vidare mot kvissle och körde lite moppe överallt typ. Sedan hem till Josse och glo lite tv och halvsova. Somnade omkring kvart i två och vaknade ca en timme senare, vet inte av vad men fick höra imorse att Simon gått ner i köket typ då och hämtat något att äta och lägga sig i soffan för att kolla på tv men somnade istället. Jag tyckte jag hörde teven när jag vaknade men orkade inte kolla om de va nån där, så lite senare somnade jag och Emil om. 
Ja nu har jag inte så mycket mer att skriva men jag lär ju höra av mig senare! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: