MALIN VAINIO

2012-09-02
21:46:00

Helg!
 Igår så va de lördag. Haha, hmm, ja iaf, min syster fyllde år 31a Augusti så vi firade henne lite och även min farfar som fyllde år 25e. Vi åt middag och efterätt, tjockt som fan vill jag lova! Dessutom köpte syster en ny mobil.
På kvällen va jag ute med mina vänner, och senare runt elva drog jag och Jennifer hemåt, jag till mig och hon till henne, några minuter senare kom även gullungen Emil upp till mig osså kollade vi på film och sen va vi jävligt trött så då blev det sängen. Idag har jag inte gjort så mkt, varit ute mest. Sitter och kollar på Pretty Little Liars, tråkigt bara att en fitta avslöjade en sak som händer i avsnitt tolv medans jag är på sex... 
 
Aja natti natt!
 
Bilder: 
1 syrran hade sparat dricks pengarna i en flaska som vi slog sönder, ganska nice!
2 Bild på min fina middag!
3 Så ser det ut efter jag, syrran o pappa ätit... haha
4 5 6 är bilder på Ericas super goda paj!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: