MALIN VAINIO

2012-09-01
00:27:00

Seg fredag..
Hejhej! Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna, men hade inte tid att blogga igår (torsdag) för jag va på skolan hela dagen och när jag väl kom hem så stack jag ut på direkten. Senare på kvällen så skyndade jag mig hem för att duscha och packa eftersom att jag simon och Emil skulle sova i Emils systers lägenhet inne i stan (närmare till skolan då, höhö), mysigare att sova med Emil än att sova ensam.
Idag (fredag) så hade jag min första foto lektion ever på skvadern, var ganska så intresant faktiskt, hoppas det kommer bli super skojj! På eftermiddagen hade jag matte som jag dessutom satt och pluggade nästan hela lunchen... Segt med matte, men går undan när man fattar, synd bara att jag aldrig fattar, haha! 
Kvällen har spenderats på gården med massa kul folk! Dock varit lite nere eftersom jag haft en lång dag, huvudvärk och känner mig lite sjuk. Nu ska jag fortsätta livet med lite Pretty Little liars, godnatt!
 
P.S Min kära stora syster fyllde 23 idag (fredag, 31/8)!! Hoppas det blir tårta, mums!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: