MALIN VAINIO

2012-09-14
08:50:22

Skola!
Hejhej sitter på skolan nu och tycker synd om er mina bloggläsare.  Jag har ju inte uppdaterat er om mitt liv, haha närå men jag har inte skrivit något alls på bloggen på nästan en vecka, illa!
Aja jag har ju inte heller så mycket att skriva..
 
Snabb vecka!
Lördag kväll - Ut och hitta lite folk, sedan blev det lite flum i Bredsand och därefter hem till sängen med Emil och sova.
Söndag - Promenad, plocka ner min studsmatta :'( , minns inte nå mer... haha
Måndag - Sistra gardacil sprutan, aj som fan...  plugg och ner på gården.
Tisdag - Plugga och sedan ut på bredsand ett bra tag.
Onsdag - Sovmorgon!!!! Plugga... Och ner på gården (baka, höhö)
Torsdag - Pluggaaaa.... ut på bredsand o träffa go Emil! :) Sedan hem och snarka redan innan tio.
Nu - Står högst upp ;)
 
Bilder kommer!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: