MALIN VAINIO

2013-03-24
23:34:00

Bilder

Haha jag är så jävla lat! Har inte bloggat på de senaste dagarna och det beror på att jag varit upptagen typ haha. På torsdagen åkte jag till granloholm och gjorde tårta med födelsedagsbarnet Amanda, sedan efter det sov jag hos finaste Emil och morgonen efter skulle han upp klockan sex och jag sov Vidare medans han var på praktik, asskönt!

På fredag var jag på villan och sedan ute o åkte bil med Emil Simon och Josse, vi satt på media och kolla å film i bilen, haha fett soft! Sov hos Emil den natten också och även morgonen efter blev en tidig morgon för Emil skulle spela innebandy match och den gick ju inte så bra, han blev stämplad på tån och nu är den blå haha stackars liten. (P.s Han blir 18 om 5 dagar... 29´de)

På lördag kväll blev de fest och det var roligaste på länge med så sjukt roligt folk, massa dans och skoj!

Idag var vi på birsta och kolla på Robin och sedan åkte jag till granloholm med folket och sedan hemåt där jag nu befinner mig! Ursäktar att bilderna blev väldigt små och i o ordning tror jag också att dom hamna!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: