MALIN VAINIO

2013-03-20
16:06:06

Dag 12, min styrkor
Haha jadu, mina styrkor!.. Det är ju nu man ska sitta och skryta om sig själv haha nä men mina styrkor lär väl vara att jag inte tar åt mig så mycket av sånt folk säger för att retas, vilket får dem att sluta eftersom man inte bryr sig. Jag har även bra självkänsla vilket är viktigt haha, mitt självförtroende är väl helt okej, bättre än vissa andras men kan ju bli bättre haha! Vet inte vad jag mer ska skriva, kommer inte på något, och jag tycker jag fått med det mesta och det viktigaste.

Kommentar:
#1: Anonym

va kul. hitta du nåt fint:)
om du är ute efter bikini säg till. man får alla för 99kr med koden: bikini , i kassan.:)

Svar: Okej tack så mycket :)
Malin Vainio

2013-03-20 @ 19:24:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: