MALIN VAINIO

2013-03-11
23:02:39

Dag 4, ett barndomsminne!
Då va det en ny dag och alltså ett nytt ämne. Har ju som ni säkert vet, och är en av de stora anledningarna till att jag har en blogg, jag har väldigt dåligt minne!.. Men ska trots det försöka pressa fram ett barndomsminne.
Jag kommer ganska bra ihåg den gången då jag höll på att drunkna i grannens pool.. Haha! Jag har ingen aning om varför jag befann mig vid poolen men av någon anledning gjorde jag det, ramlade i (det va inte så värst djupt), sedan var det nån av mina grannar som kom springandes med mig helt lerig eftersom poolen inte användes just då, haha fyfan jag ser helt förstörd ut på en av bilderna jag har som dom tog när jag precis kommit hem!... Tur man överlevde, höhö!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: