MALIN VAINIO

2013-03-13
22:32:23

Dag 6, ett ögonblick

Jadu vad ska jag skriva om för något? Ett ögonblick finns det ju ganska så många av och ett stort urval. Hmm... Något jag aldrig kommer glömma kanske, eller något som jag glömt men blivit påmind om? Gud så svårt det ska vara att komma på något. Jaaaaaa ni kom jag på ett, fast ja jag vet inte, lite oklart minne, kommer inte ihåg allt så där jätte bra.
Men iallafall så minns jag när jag gick i åttan och var superkär i en kille, har var jätte elak mot mig natten innan julafton och han sårade mig. Vilket som så var jag väldigt ledsen och ville inte prata med någon. Men lite senare efter att han sagt elaka saker och jag hade duschat och så, då ringer han eller smsar att han vill träffa mig för att han verkligen ville prata. Så jag gick ut mitt i den kalla vintern och den natten va en av de kallaste någonsin. Mitt hår blev till is på vissa ställen även fast jag inte gick långt eller var ute nå länge. Iallafall så bad han om ursäkt och jag lyssnade p honom, han sa att han inte menade det han sa och sedan kramade han om mig, kyssen strax därpå var och är nog än idag den absolut varmaste känslan jag fått i kroppen just på grund utan en kyss. Mitt i kallaste vintern, hela jag stelfrusen och av en enda kyss s tinar hela jag upp, det ögonblicket kommer jag förmodligen aldrig att glömma.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: