MALIN VAINIO

2013-03-17
14:05:37

Dag 8 och 9, min första kyss och min första kärlek

Haha jag har legat lite på den lata sidan märker jag, som tur är så hänger ju de båda inläggen ihop så då blev det lätt. Jadu, min första kyss var, om jag inte minns fel helt fruktansvärd, var så jävla nervös och kunde inte ta ögonblicket seriöst heller så skrattade hur mycket som helst, haha men när jag väl slutade skratta och vara nervös så löste det sig, tror dessutom att vi satt ute på ett "berg" den natten och så där jätte varmt var det ju inte heller. Iallafall så var jag dunder kär i den här killen och som ni säkert redan förstått var det min första riktiga kärlek också. Inte lätt att komma ihåg saker som hände för över tre år sedan men vad gör man inte för mina kära bloggläsare.
Denna kille var samma kille som jag beskrev i inlägget som jag tror heter ett ögonblick, inte helt 100 på den delen. Han var helt underbar och vi hade våran tid, en helt underbar tid men som precis i alla andra förhållanden så fanns det perioder då man bråka, va med varandra mer eller mindre och eftersom detta är mitt ex så är det ju ganska lätt att förstå att det tog slut också, haha.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag åter kommer lite senare med dagens ämne.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: