MALIN VAINIO

2013-03-08
19:00:08

Mars månad, ämnesdagar!

Då var de dags igen att göra en sån här grej, har lite bloggtorka just nu så lika bra att skriva lite allmänt om mig och mina tankar kring vissa saker! 

1.    Min dag

2.    Min familj

3.     Mitt hem

4.    Ett barndomsminne

5.    Min bästa vän, vänner

6.    Ett ögonblick

7.    Vad är kärlek

8.    Min första kyss

9.    Min första kärlek

10. Mitt favoritminne

11. Mina rädslor

12. Mina styrkor

13. Detta får mig upprörd

14. Detta får mig att gråta

15. Detta får mig att le

16. Ett annat ögonblick

17. Det här saknar jag

18. Serier jag gärna tittar på

19. Det bästa sällskapet, min katt

20. Något jag ångrar

21. Mina dåliga vanor

22. Bra saker som har varit de senaste dagarna

23. Något som påverkat mig till den jag är idag

24. Den här månaden


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: