MALIN VAINIO

2013-03-17
22:35:33

Min helg

Då har man tråkigt så lika bra att blogg bomba. I helgen har jag varit i granloholm för set mesta, iaf sovit där. Fredag till lördag blev de gården i granloholm sedan ut och åka bil. Efter några timmar så åkte jag och Amanda hem till henne och sov och dagen efter spelade killarna innebandy, tyvärr förlora dom mer 0-7 men de hade bra motstånd. Efter det åkte jag hem till mig och duscha och letade något att göra, efter ett tag kom Amanda och hämtade mig och vi åkte ut och åkte bil med mer folk. Några körningar blev det ju, sedan tänkte man åka hem men ville verkligen inte sova själv så åkte och sov med finaste istället, så jävla lycklig, glad och allt annat positivt samtidigt var det länge sedan jag var kan jag lova. Vi såg på Gustaf 2, haha! Och ja idag har jag bara varit på villan med folk och sett på tenacius D men eftersom filmen dampade ihop måste jag se klart den nu, så hejdå!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: