MALIN VAINIO

2011-08-16
14:58:49

Svar på kommentarer av Favvo Kinesen

Svar på Vilken jävla fråga!:
Vem valde dudå?:)
Svar: Jag valde såklart inte Paris Hillton...

Svar på Hatar mitt liv så sjukt mycket ibland...:
Kanske dax att börja träna ryggen då :D
Svar: Haha jo kanske de, men finns ingen ork... 

Svar på Sjuk!?:
Du kanske inte ska vara ute så länge i kalla Sverige:)
Svar: Jag är faktiskt inte ute så länge på kvällarna, men nu har jag tagit ner vinterjackan så nu överlever jag nog:)

Svar på Regn...:
Inte lätt att bo i en grotta när stora stygga pappabjörnen vaknar så tidigt och är hungrig och på tal om vädret. Det är inte lätt liv ni lever där i Sverige:)(L)
Svar: Haha björnen ska till jobbet och tjäna pengar så då gör det inte att han kliver upp^^ verkligen inte lätt liv kan jag lova:(<3

Svar på Nicki Minaj - Super Bass:
Bra låt, mycket bra låt:)(L)
Svar: Jag vet, tycker den är jättebra:D<3

Svar på Världens kanske sämsta pojkvän.... ever:
Du inser att du är en fantastisk tjej när du kolla på det hoppas jag:) du är verkligen det killar drömmer om. Älskar dig min bästa tjej... ever(L)
Svar: Jag inser iaf att du inte är som en av dom och då menar jag att är världens bästa kille:) älskar dig:)<3

Svar på Myspys:
Det där lät som alla andra dagar du sen jag åkte(L) Film prata med mig sova:p
Svar: Haha jo men det finns ju inte precis så mycket att göra nu innan skolan börjar:)<3

Svar på Shopping:
Du är bra på det där med att shoppa:) Vilka söta små blåsfiskar(L)
Svar: Haha nja, haha jo men visst är vi^^<3

Svar Bilder från drakbåt:
Snyggaste tjejen i sundsvall under drakbåtsfestivalen arrrrrrrr..... MALIN MIN ÄLSKLING VAINIO(L)(L)(L)
Svar: Haha söt du är älskar dig:'')<3<3


Kommentar:
#1: favvo kinesen :D

1. Vare seriost menat att du inte valde hon eller valde du hon? :)(L)



2. Vakna lite tidigare och somna lite tidigare at frukost nar man ska och sen lunch sa ska du se att latmasken kryper ur dig och du far ork :D (L)



3. Aja spelar ingen roll nar man gar lika kallt och javligt hela dan :D(L)



4. Kom och bo med mig har i varma szhou da :D(L)



5. Ingen kommentar (L)



6. Vilken tur, alskar dig (L)



7. Det finns ju jattemyckt att gora :D eller juste skolan har ju borjat har (L)(L)



8. Specielt hon till hoger var jattefin (L):*



9. Du ar sotast av alla och just dig alskar jag mest av alla(L)(L)<3

2011-08-16 @ 15:13:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: